ممیزی شرکت اگزوز خودرو خراسان

تعداد بازدید: 5903

ممیزی شرکت اگزوز خودرو خراسان

شركت اگزوز خودرو خراسان يكی از شركتهای توانمند و بزرگ گروه صنعتی قطعات اتومبيل ايران (ياپكو) بشمارمی آيدكه با بيش از ۴ دهه سابقه فعاليت درزمينه طراحی ،‌توليد،‌ تأمين مجموعه و قطعات جانبی انواع سيستم اگزوز و كاتاليست برای خودروهای سبک و سنگین در زمره شركتهای موفق و سرآمد گروه صنعتی ايران خودرو قرار دارد.
اين شركت با توليد و تأمين قطعه براي خطوط گروه صنعتی ايرانخودرو ،‌گروه خودروسازی سايپا، گروه بهمن، گروه زامياد، پارس خودرو، مرتب خودرو، سپاهان ليفترو…. پيشروترين شركت اگزوز سازی در ايران شناخته می شود.
شركت اگزوز خودرو خراسان با چشم اندازجهانی شدن و با تأكيد بر سه ويژگی : 
– توليد در كلاس جهانی
– همكاری با قطعه سازان جهانی
– بزرگترين توليد كننده محصولات درحوزه تخصص داخلی.
به عنوان بزرگترين توليدكننده مجموعه اگزوز وكاتاليست در ايران ،‌ انتخاب اول و تأمين كننده اصلي خودروسازان ايرانی است.
سهم بازار اين شركت از توليدات گروه صنعتي ايرانخودرو بيش از ۸۰ درصد بوده ودر بازار يدك نيز با برند خوشنام «رضا مشهد» و«سيمرغ » رهبري بازاررا برعهده دارد،‌ ظرفيت توليد اين شركت ساليانه بالغ بر يك ميليون و پانصدهزار دست اگزوز می شودكه اين توان توليد خود مبين بی رقيب بودن اين مجموعه بزرگ است.
اين شركت با بهره مندي از آخرين فناوري موجود، شامل : خطوط تمام اتوماتيك ساخت منبع اگزوز، ‌ماشين آلات CNC خمكن لوله ، خطوط رباتيك و HIGH-TECH كنينگ كاتاليست ، ‌ماشين آلات تمام اتوماتيك جوشكاری اگزوزوبه روزترين فناوری توليد لوله هاي آلومينايز ،گالوانیزه و روغنی،‌ توانايی توليد محصولاتی باكيفيت و مطابق با معيارهای جهانی را دارد.
شركت اگزوز خودرو خراسان هم اكنون از طريق همكاری با شركتهای معتبر جهانی ،‌توليد مجموعه كاتاليست و اگزوز را تحت ليسانس شركتهای DINEX ECOCAT و FAURECIA به انجام می رساند.
در سايه بهره گيری از نيروهای متخصص كارآمد و جوان و با دارا بودن آزمايشگاههای مجهز و تكيه بردانش محوري به عنوان يك ارزش سازمانی شركت اگزوزخودرو خراسان همواره در امر تحقيقات و توسعه محصولات جديد پيشرو بوده است . مبدل كاتاليستي به عنوان مقوله ای HIGH-TECH در صنعت خودروسازی ايران، درراستای حفظ محيط زيست ،‌ نمونه ای گويا از اين توانمندی است كه اين شركت با توان توليد انواع مبدل های سراميكی و فلزی ،‌انواع CLOSED COUPLE و UNDERBODY ‌فناوری های يورو۴ وEOBD بي همتا قلمداد مي شود. 
اين شركت دردو حوزه خودروساز و بازار يدك با دوبرند« رضا مشهد» و « اگزوز سيمرغ » محصولات خود را عرضه مي نمايد. 
درحوزه بازار صادراتی ،‌شركت محصولات درخواستی گروه پژو سيتروئن را برای سايتهای اين شركت دربرزيل و فرانسه عرضه نموده است .
همچنين اين شركت دارای پنج ليسانس توليد از شركتهای معتبر جهانی برای محصولات خود می باشد. محصولات اين شركت از نظر نوع درقالب دوگروه اصلی مبدلهای كاتاليستی و مجموعه اگزوز عرضه می شوند.
مبدلهای كاتاليستی كه استفاده از آن از سال ۱۳۸۱ درايران اجباري شده است ، المان اصلی برای رفع آلودگی ناشی از احتراق سوختهای فسيلی درموتورخودروها می باشد، كه درحال حاضر با استاندارد يورو۴ به خودروسازان داخلی عرضه می گرددکه اين شركت محصولات را با الزامات سيستمهای EOBD ارتقاء داده است .
مواد اوليه در اين شركت در قالب سه گروه : محصولات فولادی ، هسته های كاتاليستی و اجزای مرتبط با آن و قطعات جانبی درحوزه خودروساز به طوركامل از تأمين كنندگان رده يك خارجی و در بازارهای يدكی بصورت تركيبی از تأمين كنندگان خارجي و سازندگان درجه يك داخلی تأمين مي شود.
کارخانه لوله سازی این شرکت توانائی تولید انواع لوله های صنعتی پوشش دارآلومینایز و گالوانیزه و همچنین لوله های بدون پوشش روغنی و سیاه را از قطر ۲۰ تا ۷۶ میلیمتر و ضخامت ۱ تا ۳ میلیمتر را دارد.
در حال حاضر لوله های تولیدی در قطر های ۳۴ ، ۳۸ ، ۴۲ ، ۴۵ ، ۵۰ ، ۵۴ ، ۶۴ و همچنین پروفیل های ۳۰×۳۰ و ۲۰×۴۰ موجود و در حال تولید می باشد.
محصولات این شرکت مطابق با استاندارد DIN 2394 تولید گرديده که معیارهای کیفی در لوله های صنعتی نسبت به سایر لوله ها از اهمیت بالاتری برخوردار است که این مهم در لوله های تولیدی این کارخانه با استفاده از تکنولوژیERW دارای کیفیت بسیار بالا بوده و قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد.
این کارخانه امکان تولید لوله های درز دار با پلیسه گیری داخل (گُرده جوش داخل لوله) را دارد،که در فرآیند های فُرمدهی لوله از اهمیت بالائی برخوردار است. 
ظرفیت تولید این کارخانه در حال حاضر سالانه بالغ بر ۱۵ هزار تن انواع لوله می باشد.
تكنولوژي جوش خط لوله شركت اگزوز خودرو خراسان ، ‌تكنولوژي پيشرفته تراماتول آمريكا و تجهيزات كليدی آن با برندهای معتبر اروپايی می باشد .

با خرسندی اعلام می گردد ممیزی استاندارد های  IATF 16949:2016 ,ISO 9001:2015 در شرکت اگزوز خودرو خراسان با تیم ممیزی جناب آقای مهندس لک، سرکار خانم مهندس ورسه و جناب آقای مهندس پورنقی مورخ 19 و 20 تیر ماه سال 1397 با موفقیت این سازمان و دریافت مجدد گواهینامه توسط شرکت IMQ به انجام رسید.

http://kem.ir/


دسته بندی ها :